zaterdag 5 augustus 2017

Dag 14. Schieten

Zo vandaag even lekker uitslapen, tenminste vooral de pubers slapen enorm uit. Wij zijn allemaal vroeg wakker. Ik ga even het blog bijwerken, al valt het niet mee met die kak-wifi in het huis..
Sem is wakker geworden en komt even gezellig bij mij in bed kletsen. Heel even dan want is hij weer in slaap gevallen. Hij kletst wel gezellig verder in zijn slaap...


De mannen en mijn zus gaan vandaag schieten, (ik niet, ben er niet zo van) Sem kijkt hier al lang naar uit want vorig jaar in Vegas zijn we niet gegaan, en de keer daarvoor in Vegas was hij te jong.
Ik vond het al die tijd niet zo erg dat hij niet mocht, ik vind er helemaal niks aan, en helemaal niet leuk. Maar goed, de mannen vinden dat het bij de Amerika experience hoort.



Eenmaal op de schietbaan zie ik Sem toch ook wel een beetje benauwd kijken. Mike en Sem schieten met een 9mm wapen (vraag me verder geen details...geen idee verder) Ik kan alles op de camera meekijken en ben dan ook blij als het voorbij is.
Zo dat hebben we ook weer gehad, Sem vond het helemaal leuk uiteraard en vraagt wanneer we nog een keer kunnen gaan. Hmmm..dat zien we nog wel...






Nu gaan we in elk geval nog even lekker shoppen. We gaan naar de Outlets en laten de creditcard weer flink roken. Maar het is ook heel gezellig wandelen hier, beetje rondkijken, beetje eten, helemaal gezellig.







Daarna nog snel even naar de Florida Mall naar de Apple winkel en langs Michael Kors :-) Helaas hebben ze bij MK niet wat ik zoek.

Inmiddels hebben we ook weer honger gekregen en gaan bij Hokkaido eten. Een Japans/Chinees buffet restaurant, met uiteraard sushi :-)
Het is er lekker rustig en het eten smaakt allemaal erg goed. We nemen de tijd en kletsen heerlijk met Sem (altijd fijn als je puber even op de praatstoel wil zitten)






Na het eten wil Sem graag even naar zijn stuntstep (scooter) winkel, Redi to Pedi. Nou daar zitten we niet zo ver vandaan, dus huppetee rijden maar weer.
De winkel is zo gevonden en Sem bekijkt alle step onderdelen op zijn gemakje. Ik heb het na 3 seconden al gezien en verdwijn snel naar de Victoria Secret aan de overkant :-)

Tijdje later is Sem helemaal blij met zn nieuwe wielen en nog een dingetje voor de step (te technisch voor mij) Maar hee, kind blij, wij blij!




Dan is het echt tijd om naar huis te gaan, we zijn "kepot moe"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten